21.07.2016

Directresponse.pl

Nikt nie kocha, kiedy film w telewizji niespodziewanie zostaje przerwany przez blok reklam. Lecz jeszcze bardziej drażniące bywają reklamy www. Niestety, w sieci wszystkie chwyty są dozwolone. Albo prawie wszystkie… Promocje, które rozpraszają naszą idealną uwagę albo blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w przestrzeni www jest niesłychanie krytykowana, a powiązane witryny koszmarnie na tym wychodzą. Skutkiem tego każda szanująca się korporacja rezygnuje z tego typu praktyk. Denerwująca reklama w Internecie na pewno nie świadczy o profesjonalizmie, właśnie dlatego zacznij współpracę ze profesjonalistami - Directresponse.pl. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które nieoczekiwanie wypełniają cały ekran komputera. Są w stanie też czmychać przed kursorem myszy, bądź przypominać komunikat o błędzie. Czasami wykorzystuje się również metodę łączenia z jedną domeną www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to poważne nadużycie technologii Flash. To tylko parę propozycji, z których korzystają oszuści. Jednakże znacznie gorszym problemem jest piractwo. Niektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak faktycznie programy szpiegowskie. Mogą także spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego rodzaju działanie są już w całości nielegalne. Jakim sposobem widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa także niebezpieczna.

0 komentarze:

Prześlij komentarz