21.11.2016

Reklamowe gadzety

Istnieje dużo funkcji, jakie spełnia reklama. W nadrzędnym projekcie jest to w głównej mierze informacja na temat jakości i atrakcyjności sprzedawanego artykułu. Jej funkcja jest nakłonienie jak najogromniejszej ilości konsumentów do kupna danego artykułu. Reklama może spełniać także funkcję szkolną. W tym celu respektuje się np. młodziutkich kierowców, jacy prowadzą po alkoholu, jest to przestroga w wielu przypadkach pokazana w dosyć uciążliwy sposób . Wszystko wówczas wpływa na fantazję. Reklama też spełnia funkcję manipulacyjna, dzięki której używa się dość perswazyjnych fraz, które nakłaniają klienta na kupno określonego artykułu. Konkursowa funkcja reklamy ujawnia ustaloną propozycję na zasadzie porównania jej z innymi. W szeregu przypadków przy tym nie wymienia się danych produktów z innych korporacji, chociaż próby te także zostały złamane. Reklama spełnia funkcję informacyjną. Przykładowo zawiadamia o czymś znaczącym, jakimś wydarzeniu, które niebawem ma nastąpić. Skupić ma to rzesze kontrahentów - zobacz keya. Niezmiernie ciekawie zmontowane są reklamy, które poprzedzone są intrygującymi zapowiedziami.

0 komentarze:

Prześlij komentarz